Door deze website te bezoeken maak je automatisch gebruik van cookies.

Als de browser instellingen niet veranderd, dan maak je gebruik van de cookies. Lees meer

Sluiten

2BA Cookie informatie

Deze tekst is van toepassing op de 2BA sites "Homepage", "Unifeed" en "Bestand & Beheer".

Wat is een Cookie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen.

Soort cookies

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze site faciliteren, het inloggen te onthouden en t.b.v. snelheidsverbeteringen. Daarnaast gebruiken wij (anonieme) gegevens voor het opbouwen van site statistieken zoals het aantal keer dat de sites bezocht worden, met welke browser etc. De 2BA site kan niet zonder cookies werken. 

2BA maakt geen gebruik van tracking cookies t.b.v. advertenties.

 

 

Documentatie

Loop de ontstaande stappen door en contact de 2BA medewerker op zodra u in het programma een reeks getallen (partner ID) ziet staan.

Stap 1, Andere TeamViewer uitschakelen.

Indien u zelf al een TeamViewer heeft dient u deze eerst af te sluiten!

Probeer onderstaande stappen eerst uit te voeren of vraag uw IT specialist hoe TeamViewer (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden.

Klik met uw rechtermuisknop op het Icon TeamViewer en kies TeamViewer afsluiten. Als het TeamViewer icoon uit de meldingspictogrammen (rechts onder in het scherm naast de klok) is verdwenen dan kunt u het 2BA programma starten.

TeamViewer balk
 TeamViewer QS 1

Stap 2, download 2BA Quick support programma.

  1. Download het programma en klik op uitvoeren.
  2. Wacht tot u een TeamViewer ID heeft. (kan even duren)
  3. Bel 2BA voor ondersteuning
    - Algemene nummer 088 222 00 00.
    - Of het directe nummer van uw interne contact persoon.
  4. Geeft deze uw ID (nummer).
Het wachtwoord is bekend bij de 2BA medewerker
Als het programma niet gelijk start sla eerst het het programma op, op uw buroblad en start daar het programma 2BA_QS.exe op.
Zie ook onder voor probleem oplossingen
Klik hier voor downloaden 2BA Quick support (2BA_QS.exe)
Let op! Het 2BA Quick support (TeamViewer) programma wordt niet geïnstalleerd op uw pc!
Veel voorkomende fout is blokkade door Windows SmartScreen filter windows smartscreen
Als het programma niet direct start dan het programma eerst opslaan op uw bureaublad en vervolgens daarvandaan starten