TeamViewer

Loop de ontstaande stappen door en contact de 2BA medewerker op zodra u in het programma een reeks getallen (partner ID) ziet staan.

Stap 1, Andere TeamViewer uitschakelen.

Indien u zelf al een TeamViewer heeft dient u deze eerst af te sluiten!

Probeer onderstaande stappen eerst uit te voeren of vraag uw IT specialist hoe TeamViewer (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden.

Klik met uw rechtermuisknop op het Icon TeamViewer en kies TeamViewer afsluiten. Als het TeamViewer icoon uit de meldingspictogrammen (rechts onder in het scherm naast de klok) is verdwenen dan kunt u het 2BA programma starten.

TeamViewer balk
 TeamViewer QS 1

Stap 2, download 2BA Quick support programma.

  1. Download het programma en klik op uitvoeren.
  2. Wacht tot u een TeamViewer ID heeft. (kan even duren)
  3. Bel 2BA voor ondersteuning
    - Algemene nummer 088 222 00 00.
    - Of het directe nummer van uw interne contact persoon.
  4. Geeft deze uw ID (nummer).
Het wachtwoord is bekend bij de 2BA medewerker
Als het programma niet gelijk start sla eerst het het programma op, op uw buroblad en start daar het programma 2BA_QS.exe op.
Zie ook onder voor probleem oplossingen
Klik hier voor downloaden 2BA Quick support (2BA_QS.exe)
Let op! Het 2BA Quick support (TeamViewer) programma wordt niet geïnstalleerd op uw pc!

Veel voorkomende fout is blokkade door Windows SmartScreen filter windows smartscreen

Als het programma niet direct start dan het programma eerst opslaan op uw bureaublad en vervolgens daarvandaan starten 

2BA B.V

Energieweg 3
3542 DZ Utrecht
+31 88 222 00 00
info@2ba.nl

Word lid van onze community