Loop de ontstaande stappen door en contact de 2BA medewerker op zodra u in het programma een reeks getallen (partner ID) ziet staan.
Stap 1, Andere TeamViewer uitschakelen. Indien u zelf al een TeamViewer heeft dient u deze eerst af te sluiten! Probeer onderstaande stappen eerst uit te voeren of vraag uw IT specialist hoe TeamViewer (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden. Klik met uw rechtermuisknop op het Icon TeamViewer en kies TeamViewer afsluiten. Als het TeamViewer icoon uit de meldingspictogrammen (rechts onder in het scherm naast de klok) is verdwenen dan kunt u het 2BA programma starten. |
![]() |
![]() |
Stap 2, download 2BA Quick support programma.
Als het programma niet gelijk start sla eerst het het programma op, op uw buroblad en start daar het programma 2BA_QS.exe op. Zie ook onder voor probleem oplossingen Klik hier voor downloaden 2BA Quick support (2BA_QS.exe) Let op! Het 2BA Quick support (TeamViewer) programma wordt niet geïnstalleerd op uw pc! |
Veel voorkomende fout is blokkade door Windows SmartScreen filter
Als het programma niet direct start dan het programma eerst opslaan op uw bureaublad en vervolgens daarvandaan starten