Inloggen

  • Wat is de 2BA authorize (identity) server?
    De authorize (identity) server is een centrale applicatie die de controle van de identiteit uitvoert (bijv. op basis van vergelijking van de credentials met de opgeslagen tokens etc.) Alle 2BA applicaties maken gebruik van de authorize-server om de identiteit van een gebruiker te verkrijgen. Het is onder meer de centrale inlogpagina van de diensten van 2BA zoals: 
  • 2BA MY omgeving,
  • Unifeed,
  • API OCS,
  • UOB etc.
  • Hoe kan in loggen op mijn eigen 2BA omgeving?
    Ga hiervoor naar: https://my.2ba.nl/ en login met uw emailadres en 2BA wachtwoord
  • Ik krijg de melding: Locked out This account has been locked out, please try again later. 
    Indien een gebruiker een verkeerd wachtwoord opgeeft dan wordt na de derde poging het account om veiligheidsredenen geblokkeerd voor 5 minuten. Probeer het inloggen na 5 minuten nogmaals of vraag een nieuw wachtwoord aan via: https://authorize.2ba.nl/Account/ForgotPassword

Wachtwoorden

  • Ik wil mijn wachtwoord aanpassen of ben deze vergeten
    Ga naar https://authorize.2ba.nl/Account/ForgotPassword en vul uw email adres in en klik op Wachtwoord aanvragen. Er wordt een mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres (mits een geldig 2BA account). Volg de instructies die in de mail zijn opgegeven. De link in de mail is 6 uur geldig.
  • Wat zijn de minimale eisen voor een goed wachtwoord?
    Een wachtwoord heeft:
    – Minimaal 12 karakters
    – Minimaal 1 hoodletter
    – Minimaal 1 kleine letter
    – Minimaal 1 cijfer
    – Minimaal 1 speciaal karakter

Rollen en uw 2BA account

  • Ik kan mijn data leveringen naar 2BA niet zien in de 2BA my omgeving
    Om de data leveringen te zien is de rol Data upload nodig. Contacteer een 2BA gebruiker met super user rechten om dit in te laten stellen. Heeft u zelf een 2BA account met super user rechten? Ga dan naar: https://my.2ba.nl/SuperUser/Accounts/ om een bestaande gebruiker de rol Data upload te geven via de edit knop bij de desbetreffende gebruiker.
  • Ik kan geen nieuwe selectieprofiel aanmaken in de 2BA my omgeving
    Om selectieprofielen te kunnen aanmaken is de rol Data download nodig. Contacteer een 2BA gebruiker met super user rechten om dit in te laten stellen.Heeft u zelf een 2BA account met super user rechten? Ga dan naar: https://my.2ba.nl/SuperUser/Accounts/ om een bestaande gebruiker de rol Data download te geven via de edit knop bij de desbetreffende gebruiker
  • Ik kan geen gebruiker accounts toevoegen / aanpassen of verwijderen
    Contacteer een 2BA gebruiker met rol super user om gebruikers gegevens aan te laten passen. Alleen een 2BA gebruiker met super user rechten kan gebruikers aanmaken en rollen toekennen. Heeft u zelf een 2BA account met super user rechten? Ga dan naar: https://my.2ba.nl/SuperUser/Accounts/ 

Contact

  • Support
    Mocht u problemen ondervinden in één van onze applicaties en/of websites neem dan contact op uw contactpersoon bij 2BA of email de 2BA helpdesk.
Wat biedt 2BA voor u als Installateur Wat biedt 2BA voor u als Groothandel Wat biedt 2BA voor u als Fabrikant Wat biedt 2BA voor u als Software Partner
This site is registered on wpml.org as a development site.