Door deze website te bezoeken maak je automatisch gebruik van cookies.

Als de browser instellingen niet veranderd, dan maak je gebruik van de cookies. Lees meer

Sluiten

2BA Cookie informatie

Deze tekst is van toepassing op de 2BA sites "Homepage", "Unifeed" en "Bestand & Beheer".

Wat is een Cookie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen.

Soort cookies

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze site faciliteren, het inloggen te onthouden en t.b.v. snelheidsverbeteringen. Daarnaast gebruiken wij (anonieme) gegevens voor het opbouwen van site statistieken zoals het aantal keer dat de sites bezocht worden, met welke browser etc. De 2BA site kan niet zonder cookies werken. 

2BA maakt geen gebruik van tracking cookies t.b.v. advertenties.

 

 

Documentatie

== Dit artikel is under construction ==

2BA werkt met een feedback ticket systeem voor A. support vragen en B. vragen over de data van fabrikanten en/of leveranciers.
Ga naar de My 2BA Omgeving voor een overzicht van uw feedbacktickets.

A. 2BA support
Indien u een vraag heeft of support wenst kunt u middels de groene knop 'Nieuw' een feedbackticket aanmaken. In het pop-up venster kunt u een titel en onderwerp zetten en eventueel bijlage toevoegen. Klik op 'Opslaan' en dit ticket wordt door uw interne 2BA contactpersoon behandeld.

B. Artikel/product feedback tickets
Daarnaast is het mogelijk om vragen te stellen over de aangeleverde data door fabrikanten of leveranciers. Met dit type ticket wordt de communicatie rechtstreeks tussen u als indiener en de ontvanger (fabrikant of leverancier) opgezet. 2BA ziet deze tickets ook en zal waar nodig advies of hulp bieden indien gewenst. U ontvangt per email een update als er wijzigingen zijn in het ticket.

Ga hiervoor naar Unifeed en zoek het product of artikel op.
- Indien u een vraag of opmerking heeft aan de fabrikant klikt u 'Product Feedback'
- Indien u een vraag of opmerking heeft aan de leverancier klikt u 'Artikel Feedback'

Artikel-Product tickets